2014. augusztus 22., péntek

Második díj *-* :3

Csácsumicsőtészta, Mosolygombóckák! 

Tudjuk, gonoszak vagyunk, hétfőre ígértük a részt erre már csütörtök van. Vagy várjunk. Péntek. Hoppá.
Nem, most sem résszel érkeztünk, mentségünkre szóljon, hogy... elfogyott a tréfarépa, nincsenek jó poénok, és egy erőltetett valamit nem akarunk kitenni. Igyekszünk még ma feltenni az új részt.


A díjat nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon és még annál is jobban köszönjük Rosewolf-nak! Igazán hálásak vagyunk azért, hogy mikor kaptok díjat nekünk is továbbkülditek, rengeteget jelent! :)





Szabályok:
- Írd ki kitől van 
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küld tovább 10 embernek
- Iratkozz fel a küldő blogjára (sajnáljuk, ezt nem fogjuk teljesíteni, mert csak olyan blogra iratkozunk fel, amit olvasunk is.)



10 dolog rólunk


Aria:
  1. El tudom viselni Lily-t. Badum tsss
  2. Kiskoromban mindent ABC sorrendbe rendeztem. Ezért vannak a fényképalbumjaimon betűk...
  3. A fotelemet szekrénynek, a szekrényemet meg táblának használom. Tele van mindenféle rajzzal. Tök raj.
  4. Kíváncsi vagyok a következő 1D albumra. 
  5. Wellness héten voltam Lily-éknél. Vagy hat napig nála voltam.
  6. Megnéztük a Lucy-t. Néhány résznél becsuktuk a szemünket, de amúgy rohadt jó film.
  7. Oda meg vissza vagyok Lily R U Mine? című, még nem publikált történetéért, ami Alex Turner fanfiction lesz. Örülök, hogy már most olvashatom.
  8. Taekwondo-zok, mert én megtehetem.
  9. Lovagolok is. 
  10. Elkezdtem gitározni. Abba is hagytam. De nem haladok jól.

Lily:
  1. Aria-val találtunk egy videót, amiben egy pasinak olyan kiejtése van, hogy sírunk. "Alex Turner a kétezer-tízes hajával, tudod, ami a hámbug alatt volt, a krájing lájtning meg ilyesmi..." 
  2. Utálom, hogy nem látok a szemüvegem nélkül rendesen, de ennek ellenére nemigen hordom. Inkább állandóan hunyorgok, nem mintha sokat segítene. Általában akkor veszem fel, mikor már fáj a fejem.
  3. Van egy Turner nevű cicám, nagyon cuki, csak sokszor már elege van belőlem. 
  4. Ha rám jön az "írhatnék", akkor képes vagyok akár hajnali kettőkor elővenni a laptopomat.
  5. Csináltam egy Larry-s rajzot (köztudott, hogy nem tudok rajzolni.) De mikor ránéztem, és megnéztem az eredeti képet, amiről másoltam csak annyiban különbözött, hogy fekete-fehér volt. Majd megnézem még egyszer, lehet, csak álmodtam.
  6. Az előbb csatáztam Aria macskájával, Bodzával. Asszem' nem bír engem. 
  7. Az ötös és a hatos dolog között vagy egy óra szünetet tartottunk mert ettünk, macskáztunk etc.
  8. Akkor tudom, hogy abba kell hagynom az írást, mikor tőmondatokat írok a kilométer hosszúságúak helyett.
  9. Ha nálam vagyunk, Aria mindig azt kéri, hogy zongorázzak neki. Általában a They Don't Know About Us-t szoktam.
  10. Azóta írok, mióta megtanultam. De komolyan, vannak elég régi és ramaty írásaim. Jól esik összehasonlítani őket a mostanival. 

10 kérdés - 10 válasz

Lily:
Mi/mik az/azok a dolog/dolgok, amit/amiket a legjobban imádsz? 
Imádom a bandákat (zenét), a csokit, a wifit, a mobilnetet, a muffint, a kakaót, a pizzát, a filmeket, a könyveket, a sorozatokat, az írást, a kutyákat, a cicákat, a szarkazmust, a posztereket, a laptopom, a telefonom, a fül/fejhallgatóm, a parfümöm... sorolhatnám még napokig. 

Ki az az ember, akiért bármit megtennél? 
Alex Turner *heart eye emoji*

Mit gondolsz magadról? 
Kedves, okos, gyönyörű, vicces - tökéletes. Semmit. Valamikor bírom magam, valamikor nem. 

Mit gondolsz, kibírnál egy hónapot egy tanyán, ahol minden dolgot neked kéne megcsinálnod? 
Ha lenne ott egy olyan pasi, mint a Hannah Montana filmben, akkor igen. Muhaha. 

Milyen fajta kutyát szeretnél és ha van, akkor milyened van? (Ha nem szeretnél kutyát, akkor miért nem?) 
Van két kutyám. Mindkettő fajtiszta keverék. *sírós-nevetős smiley helye*

Lassú vagy inkább gyors zene?
Mikor mi. Ha jó kedvem van, gyors, ha nem, lassú. De szoktam akkor is lassú számokat hallgatni, mikor jó kedvem van. Szóval helyzetfüggő.

Mit gondolsz az olyan sablonblogokról, amik a lehető legsablonosabb szereplőket rakják be, a legsablonosabb történetet írják milliónyi helyesírási hibával, marha kicsi szókinccsel és rengeteg képpel? 
Azokról lehet a legjobb paródiát írni. Utálom őket. Egyszerűen nem értem, hogy miért nincsen senkiben semmi eredetiség. Arról meg ne is beszéljünk, hogy az miért kezd blogba, aki nem tud írni.

Ha bárhogy kinézhetnél, ahogyan akarnál, akkor milyen lennél? 
Nem is tudom. Hát olyan színű szemeim lennének, mint Miley-nak, olyan hajam, mint Demi-nek, olyan alakom, mint Palvin Barbinak, az arcom meg szép lenne. Úgy ennyi. :D 

Szoktál az ismerőseidről mintázni karaktereket a blogodban?
Persze. A főszereplő lányt általában magamról mintázom, persze nem teljesen, csak néhány tulajdonságát kapja tőlem. A többi karaktert pedig a barátaim meg az ismerőseim tulajdonsága alapján építem fel, persze nem mindet. Csak adnak egy kis alapot. 

Melyik/melyek az/azok a dolog/dolgok, amitől/amiktől a legjobban rettegsz?
Még mindig Aria.


Aria:
Mi/mik az/azok a dolog/dolgok, amit/amiket a legjobban imádsz? 
Talán az, amikor kint vagyok a lovardában, és senki nem szól ránk. Bármit csinálhatunk.

Ki az az ember, akiért bármit megtennél? 
Niall Horan. Ez egyszerű.

Mit gondolsz magadról? 
Nagyon lusta vagyok és viszonylag szétszórt.

Mit gondolsz, kibírnál egy hónapot egy tanyán, ahol minden dolgot neked kéne megcsinálnod? 
Attól függ. Csak legyenek lovak. Kérlek.

Milyen fajta kutyát szeretnél és ha van, akkor milyened van? (Ha nem szeretnél kutyát, akkor miért nem?) 
Si-cum van, és mindenképpen valami nagytestű kutyát szeretnék.

Lassú vagy inkább gyors zene?
Lassú.

Mit gondolsz az olyan sablonblogokról, amik a lehető legsablonosabb szereplőket rakják be, a legsablonosabb történetet írják milliónyi helyesírási hibával, marha kicsi szókinccsel és rengeteg képpel? 
Elég sok ilyet olvasok, de rengeteg részt átugrok, mert tudom, mi következik. 

Ha bárhogy kinézhetnél, ahogyan akarnál, akkor milyen lennél? 
Modellkinézetű vagy mi. De Palvin Barbara semmiképp.

Szoktál az ismerőseidről mintázni karaktereket a blogodban?
Nem írok blogot. :D 

Melyik/melyek az/azok a dolog/dolgok, amitől/amiktől a legjobban rettegsz?
A történelem tanárom. Brrr. 


Az utolsó két feladatot kihagyjuk, mivel másnak már nem tudjuk továbbküldeni. Sajnáljuk.




Lily J. S. & Aria H.








2 megjegyzés: