2014. augusztus 15., péntek

Első díj

Sziasztok, Mosolygombóckák! 

Hosszú kihagyás után megérkeztünk, vagyis csak Aria érkezett meg és nem, sajnos nem harapta le egy cápa sem a kis lábujját. Kár.
Megkaptuk az első díjunkat a blogra, aminek elmondhatatlanul örülünk, nagyon köszönjük A. J. Charrière-nek. 






Szabályok:
1. Rakd ki, kitől van!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek! (Nem biztos, hogy meg lesz...) 
6. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Nagyon szépen kérünk mindenkit, hogy ezt ne teljesítsék, csak akkor, ha ők is szeretik a blogunkat. Köszönjük.)


2. Feladat (mivel az első már meg van.)

Lily: 
  1. Lilla a nevem.
  2. Szinte minden mondatom csöpög a szarkazmustól, sokan mégsem értik. 
  3. Annak ellenére, hogy 1D-s blogot írok, már nem vagyok Directioner. 
  4. Jelen pillanatban Aria is itt van mellettem, és zenét hallgatunk. (ez nem tulajdonság, de idc.)
  5. 675 dal van a telefonom. De ez tuti, hogy csak pillanatnyi állapot, ugyanis naponta 154545676 újat töltök le. De hogy minek?  
  6. Az előbb mangós meg ananászos nestea-t ittam. Finom. 
  7. Holnap (08.16.) megyünk az árkádba Aria-val. Remélem nem tévedünk el, mint legutóbb. *sírós-nevetős smiley helye*
  8. Ma van Tristan Oliver Vance Evans születésnapja, és tudom, hogy ez nem egy dolog magamról, de akkor is, HAPPY BIRTHDAY, TRIS. Ma Aria kidekorált 1D-s tetkókkal. A mellkasomon egy "I'm with the band" feliratú volt. Elég érdekesen néztem ki, de lekapartam.
  9. Aria rendelt pizza-t ma az én nevem re. Vagyis nem az én nevemre, mert Mirella lettem. Köszönöm az új nevet a pizzériának.   
  10. Van egy képem az asztalomon az 1D-ről. Bekeretezve. Ne kérdezzétek, aputól kaptam karácsonyra.
Köszönöm a figyelmet. *hajlongás*

Aria:
  1. Dorina a nevem.
  2. Lily-vel ellentétben én hatalmas Directioner vagyok.
  3. Ma megleptem Lily-t. Felhívtam telefonon, ami így zajlott:
    Én: Gyere ki a kapu elé.
    Lily: What? Mi bajod?
    Én: Na, gyere ki.
    Lily: Oké.
    Letette a telefont, kijött, és meglátott. Pár másodpercig állt, pislogott, aztán odarohant és megölelt. Megható pillanat volt. 
  4. Van egy macskám, amit Lily imád nyúzni. Nincsenek túlzottan jóban.
  5. A nyár legmelegebb napján is nyakig takarózva alszom
  6. Lily írja helyettem ezeket a dolgokat, én csak diktálom. Közben Rihanna nyivákol énekel a háttérben.
  7. Hála istennek most már a No 1. Party Anthem megy. Köszönöm, Istenem. Ordítani kell velem, hogy rendet rakjak a szobámban.
  8. Szeretek Lily ruháin élni. Mert Dancsó Péter megengedte, hogy felvegyem őket. 
  9. Megvárom a You And I parfümöt, és azt veszem meg magamnak. 
  10. A pizzafutár nem tudta, hogy milyen nyelven szólítson meg, ugyanis Lily a háttérben angolul hablatyolt nekem, én meg ugyanígy válaszoltam. Aztán mikor magyarul megköszöntem a pizzát, kicsit furán nézett rám. 

3. Feladat:

Lily:



1. Mi a kedvenc műfajod, miért? (fantasy, krimi, horror stb.)
A romantikus. Nem tudom, szeretem az ilyen könyveket, blogokat, etc. De persze normális kereteken belül, gondolok itt a túl csöpögős dolgokra. 

2. Milyen szemszögből olvasol szívesebben? Lányéból, fiúéból vagy a mesélő szemszögéből?
A lányéból vagy a fiúéból, ez helyzetfüggő. A mesélőjéből semmiképpen, az valahogy nem az én stílusom. 

3. Hogyan írnád le a szobád néhány szóval?
Üres, de nemsokára költözünk, szóval majd kiderül, hogy ott milyen lesz. 

4. Ha nem tetszik egy könyv, leteszed vagy a végéig olvasod?
Egyértelműen leteszem. Nem lennék képes olyan könyvet olvasni, ami nem tetszik. Bár általában beleolvasok a könyvekbe, mielőtt megveszem őket, így ezt el tudom kerülni.

5. Könyvtár/kölcsönkönyv, pdf vagy könyvesbolt? Miért?
Könyvesbolt. Nem szeretem, ha kölcsönadnak egy könyvet vagy a könyvtárból veszem ki, mert akkor muszáj vigyáznom rá. Alapból is vigyázok rá, de így rosszabb. A pdf nem az én műfajom, csak azokat a könyveket olvasom el úgy, amiket amúgy nem vennék meg. 

6. Szoktál blogot olvasni? Ha igen, melyik a kedvenced?
Szoktam, de nem olyan sokat. Nem tudok választani, mindegyiket imádom, amit olvasok. 

7. Megszoktad nézni a könyvek megfilmesített változatait? Szerinted melyik sikerült idáig a legjobban?
Nem igazán, eddig csak a Harry Pottert meg a Csillagainkban a hibát láttam. A Csillagainkban a hiba. Nekem nagyon tetszett.

8. Milyen kapcsolatot ápolsz a kötelező olvasmányokkal?
Van, amelyik tetszik, van, amelyik nem, de nemigen vagyok oda értük. 

9. Van olyan dolog, amitől igazán félsz?
Igen, van. Aria. 

10. Sokat szoktál gondolkodni az általad olvasott könyveken?
Valamelyiken igen, amik általában azok, amik nagyon tetszenek.



Aria:

1. Mi a kedvenc műfajod, miért? (fantasy, krimi, horror stb.)

Romantikus, csak úgy, mint Lily. Az indoklás is ugyanaz.

2. Milyen szemszögből olvasol szívesebben? Lányéból, fiúéból vagy a mesélő szemszögéből?
A fiú szemszögéből. Mert a legtöbb a lányéból van, s szerintem érdekesebb, ha a fiú meséli el a történetet.

3. Hogyan írnád le a szobád néhány szóval?
Lila, annyi poszter van, hogy a fal nem látszik és túl sok cuccom van, amitől nem tudok megválni.

4. Ha nem tetszik egy könyv, leteszed vagy a végéig olvasod?
Olvasok belőle körülbelül ötven oldalt, amire eldöntöm, hogy tetszik, vagy nem. Ha az utóbbi, akkor természetesen nem olvasom végig.

5. Könyvtár/kölcsönkönyv, pdf vagy könyvesbolt? Miért?
Általában kölcsönkérem. Hiszen olyan könyveket olvasok, amiket Lily is elolvasott, mivel neki jó az ízlése. 

6. Szoktál blogot olvasni? Ha igen, melyik a kedvenced?
A nap kilencven százalékában blogot olvasok, a maradék tízben meg alszom és Lily-t boldogítom. Nincs kedvencem, a Dark-os blogokat olvasom inkább.

7. Megszoktad nézni a könyvek megfilmesített változatait? Szerinted melyik sikerült idáig a legjobban?
A Harry Potter-ig jutottam, de a könyvet még nem olvastam. 

8. Milyen kapcsolatot ápolsz a kötelező olvasmányokkal?
Nem bírom őket, ők se engem, szóval nem zargatjuk egymást. 

9. Van olyan dolog, amitől igazán félsz?
A szúnyogoktól. Pfuj.

10. Sokat szoktál gondolkodni az általad olvasott könyveken?
Nem. Nem szoktam gondolkodni. 


4. Feladat:
  1. Honnan jött a blogod alapötlete?
  2. Vannak posztereid a falon? Ha igen, ki(k)ről, mi(k)ről?
  3. Mi a kedvenc dalod? 
  4. Mennyi ideig tart megírni egy részt a blogodra?
  5. Ha nincs ötleted, honnan szerzel ihletet a történethez?
  6. Kedvenc könyved?
  7. Milyen blogokat szoktál olvasni? Fanficiton vagy különálló történet?
  8. Mi a véleményed a sablon blogokról?
  9. Voltál nyaralni? Ha igen, hol?
  10. Mivel fogod tölteni a nyár utolsó heteit? 

5. Feladat:

  1. Üzenem...
  2. Hódítás balatoni módra
  3. DARK - Larry Stylinson
  4. Szerelem a neten
  5. Kin - a deszkás lány naplója
Sajnáljuk, több embernek nem tudjuk elküldeni. Még egyszer köszönjük a díjat, majd jelentkezünk.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    (most kivételesen nem produkálom magamat, így a komment várhatóan helyesírási hibáktól mentes lesz)

    Köszönöm szépen a díjat, igazán hálás vagyok érte! :) ♥ Hamarosan kikerül, csak még nem tudom, mikor, de tényleg nagyon köszönöm! :))
    (u.i.: bocsi, hogy ilyen későn írtam csak, de nyaraltam, és nem volt net)

    VálaszTörlés
  2. Szia, drága!
    (ennek nagyon örülünk, végre nem kell a fejünket fogva felolvasni a kommentet. ne értsd félre, örülünk, hogy írsz, de nagyon megnevettető, hogy a paródia blogunkon még a kommentek is kiparodizálják az ilyen blogokat.)

    Igazán nincs mit, megérdemled! :) ♥

    Lily J. S. voltam, vagyok is, csak Aria profilja van bejelentkezve. xx

    VálaszTörlés