2014. augusztus 10., vasárnap

Egy kis szünet

Hello, sziasztok, Mosolygombóckák!

Nem, ez most nem egy új rész, bár gondolom erre rájöttetek a címet olvasva - kivéve, ha ti is olyan üresfejűek vagytok, mint a blogunk két főszereplő lánykája. Bár ebben erősen kételkedem.
A bejegyzés címét ki szerettem volna egészíteni egy idézettel ("jóból is megárt a sok"), de inkább nem tettem. Egyrészt, mert a betűtípus miatt lehet, nem is lehetett volna rendesen elolvasni, de ez nyilván az én hibám, hiszen én vagyok felelős a design-ért. Szégyelld magad, Lily. Másrészt, mert nem akarom, hogy... mit is akartam? Na, mindegy, tényleg jót tesz egy kis szünet.
Nem, ihlethiányról szó sincs, időnk meg mint a tenger. Az egész annyiból áll, hogy Aria most gonosz módjára elment egy hétre, engem meg itt hagyott teljesen egyedül, miközben ő a Balatonban lubickol. Remélem leharapja egy cápa a kis lábujját!
Ez a bejegyzés nem magyarázkodás, csupán figyelmeztetni akarlak - igen, E/1, mert most egyedül írom a bejegyzést, hajnali negyed kettőkor, mert én megtehetem - titeket, hogy nem tudtok tőlünk megszabadulni, az egy hetes szünet után újra belevetjük majd magunkat az írásba, remélhetőleg még több poénnal tudunk szolgálni. A hatás elérése érdekében majd lopok egy-két tréfarépát Louis-tól, aki bízzunk benne, ezért nem akar majd engem máglyára vetni.
Szerintem jobb lenne nyugovóra térnem, mert így lassan fél kettőkor egyre fárasztóbb vagyok, plusz a poénjaim is bénák, szóval...
Lily lelép. Peace (tuti, hogy nem jelzi ki a menő emoji-t a neten.)

Csók mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHH, NEMAKAROK SZŰNETET :'(((((((((( KÉRLEK NE HADLYÁTOK ABA!

    Puszcsi, szijjjasztokkk, sok iklettett kivánok! :* xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Salynájjuk, muszály eggy kiss szűncsít tarttanni!! ;((
      Sílyetűnk az újj részel!!

      Törlés
  2. Mikor raktok ki új részt drágaságaim?? :)

    VálaszTörlés