2015. július 1., szerda

#off - Hamarosan új rész + néhány fontos infó

Hellosziaszevasz, nyitvavanaterasz!

vagyis...


Sziasztok drága mosolygombóckáink! Nemsokára érkezünk az új résszel, s ha már úgyis nagyon nyár van, gondoltam, kicsit megszaporázom az írást. Aha, ja, ezt terveztem, de kinek kell középfokú nyelvvizsgára készülnie ahelyett, hogy élvezné a nyarat? Alap, hogy nekem. Ennek ellenére próbálom úgy tervezni a dolgaimat, hogy legalább egy részt tudjak hozni egy héten.
De amit mindenképpen el szerettem volna mondani.
NEM FOGJUK 25656546 RÉSZEN KERESZTÜL HÚZNI A TÖRTÉNETET! Értsd: nem írok meg még egy sablon One Direction fanficet, ami több száz részes. Maximum húsz rész lesz, de az tényleg a legeslegeslegfelsőbb határ. S hogy ezt miért mondom? El akarlak titeket szomorítani talán azzal, hogy nemsokára vége és nem lesz min röhögni? Nem. Épp ellenkezőleg. Mit szólnátok, ha a New Life In London után valami mással állnánk elő?
Emlékeztek, mikor minden második blog Dark volt? Igen, én is. Nos, én eleve rosszul voltam az összes ilyen kaliberű történettől - még mindig -, gondolom nem vagyok vele egyedül... Kezditek érteni, mire akarok kilyukadni? Nem? Arra, hogy miután vége a NLIL-nek, Dark stílusú blogok paródiájával folytatjuk. Persze ez még nem száz, hiszen ha titeket más érdekelne, akkor egyértelműen az lesz. Nyugodtan írjátok meg, minek örülnétek a legjobban!
Lényeg a lényeg: nemsokára új rész, és ha vége is a blognak, akkor sincs teljesen vége. Ezt jól megaszondtad, Lily, jár a keksz. 

Ölel titeket Lily és Aria xX



2 megjegyzés:

  1. Kedves Lily és Aria! :) Most találtam a blogotokra, és sikerült mosolyt csalnotok az arcomra, amit köszönök nektek, mert már kezdtem szétunni a fejem. Sok sikert a folytatáshoz, és a leendő paródia blogotokhoz is. Egy újabb feliratkozót tudhattok magatokénak. :)
    Ölel titeket,
    Lia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lia!
      Nagyon szépen köszönjük ezt a kedves kommentet, igazán jól esik az ilyeneket olvasni, hálásak vagyunk érte.
      Ölel,
      Lily és Aria.xX

      Törlés