2015. május 21., csütörtök

NLIL - 5. rész | Veszekedés

 Drága mosolygombóckáink!

Igen, meghoztuk az új részt, nem, megint nem lett világmegváltó, és igen, ismét ilyen rövid. Esik a színvonalunk, kezdem úgy érezni, fogynak a poénok, s bunkóság nélkül már nem tudom bemutatni, mennyire szörnyűek az ilyen történetek... de azért próbálkoztam.
Remélem tetszeni fogok s nem okozok akkora csalódást. 
Jó olvasást, drágaságok.
Ja és: 10 komment és 20 tetszik után kövi!!!4!4!4!!
Just kidding.

Lily J. S. & Aria H.


*Sarah lassanStylesdemégcsakSmith szemszöge*
Az idő nagyon-nagyon-nagyon gyorsan telt, Harry-vel minden óra egy percnek minősült. Hideg időben a szerelem fűtött, élveztem minden egyes pillanatot, amit a szerelmemmel, Harry-vel tölthettem. Minden nap együtt voltunk, hol kicsit közelebb egymáshoz, hol megtartva a tisztes, egy méter távolságot. Holdkóros állapotban voltam mondhatni, mert észre sem vettem, hogy letelt egy hónap. Egy csodás hónap.
És aztán jött a fekete leves. Csak nem főztél?
Egyik nap, mikor éppen egy kis elemózsiát vittem át a srácoknak mint Piroska a nagymamának, kérlek, hatalmas veszekedés volt. 
- Zayn, te karó, te kis álszent, te... te mindenek okozója! - üvöltötte Harry nagyon átszellemülve, mintha legalább Rómeót játszotta volna a színpadon. Hát, drámának mondható volt a jelenet, de minőséginek, mint a Rómeó és Júlia, aligha.
- Harry, te pulikutya, hogy merészelsz így beszélni velem?! - reagált Zayn egy kedves... kérdéssel? Vagy felkiáltással? Ki tudja, Malik meg a színészkedés egyenlő a nullával. Legalább hangja az van. 
- Mi folyik itt? - kérdeztem teljesen meghökkenve, kiejtve a kezemből a kosarat. Az éppen civakodó srácok felém fordultak, és egyszerre kiáltottak fel.
- A Temze! 
Ha-ha, nagyon nevetséges, mondhatom.
- Olyan fapofa vagy, Malik! - forgatta a szemeit Harry. Ekkor már a többi tag is beszállt, s egy irányba kiabáltak: a gyenge láncszem, azaz Zayn felé.
- Ne legyél már ilyen befásult! - kiáltotta Louis.
- Folyton le vagy lombozódva!
- Te faragatlan tuskó!
- Nálad gallyasabb aljasabb embert nem láttam még!
- Nehéz fába vágtad a fejszéd, Malik! - nézett Harry szúrósan Zayn-re. Nem tudtam eldönteni, hogy csendben lépjek-e le, vagy hívjam az elmegyógyintézetet.
- Mind elmehettek a faszba!
- Srácok, hé, hé, fejezzétek be! - próbáltam csitítani őket. Szerintem sikerült. - Nem látjátok a fától az erdőt! - próbáltam meg bevetni én is egy fás poént, de mikor mindannyian olyan fejjel néztek rám, mintha legalább Ariana Grande állt volna neki hörögni a színpadon egy We Came As Romans dalt, elment a kedvem az élettől is. Szóval lebiggyesztettem az ajkaimat, és inkább csendben maradtam.
- Te hallod, kivágom a csajodat! - nézett Louis Harry-re elszántan.
- Addig élsz - meredt Harry villámokat szóró tekintettel Tomlinson-ra. Majd odajött hozzám, magához húzott, s legalább tíz percen keresztül próbálkozott azzal, hogy ledugja a nyelvét a torkomon. Olyan romantikus egy fiú! *-* :$$$ Valószínűleg a pénztárcájába tekintett, s most már a pupillája helyén is dollárjelek vannak.
Harry-vel enyelegtünk egy sort, majd mikor már mindenki sikeresen visszaokádta az ebédjét, fogtuk magunkat, s leültünk a kanapéra.
- Nézzünk horrort! - ajánlotta fel Malik, aki végül is csak-csak megbékélt az őt kóstolgató fiúkkal. Vagy csak a fiúk szerint nem volt túl ízletes. Badum tsss, hölgyeim és uraim, az év poénja, tíz Oscarra is jelölték!
- De attól kidőlsz, mint a The Wanted kertjében az almafa!
- Miért pont The Wanted? - kérdeztem ártatlanul pillogva, Harry karjai közt feküdve.
- Mert a The Wanted az szar. Nem véletlenül körözik őket. Büntetendő ennyire rossznak lenni - magyarázta Louis egyszerűen, mintha csak az időjárást közölte volna éppen.
- Miért? Szerintem Nathan aranyos - próbálkoztam halkan, mire mindannyian felém fordultak "hogy volt merszed?" arccal. Harry még a kezét is levette rólam.
- Jobb, ha most elmész. Aki nincs velünk, az ellenünk van - idézett Harry Kádár Jánostól, majd körbeálltak, mint a kommandósok újabban már nem csak énekelnek? és szó szerint kikergettek a házból. Sírva mentem haza, otthon kibőgtem Jess-nek minden bánatomat, a lány a hajamat simogatta mert ha Harry a pulikutya, akkor te vagy a palotapincsi.
- Harry egy tapló! - vonta le a következtetést végül.
- De én.... én... szeretem!!! :'((
Jess rám hagyta a dolgot, majd benyomott egy kis One Direction-t, amitől még jobban sírni kezdtem. Ez így ment egészen addig, míg Jess ott nem hagyott, mondván "megy Zayn-hez". Ez aztán a barátnő, mondhatom. Én se maradnék veled. Nálad még egy főbe lövés is jobb. 
Rezgett egyet a telefonom. SMS-em érkezett Harrycica:$$*-*<333-tól eddig még pulikutya volt. "Ne haragudj én édes puszedlim, mályvacukrom, kis vakarcsom! Call me maybe?"
Erre vissza írtam neki ezt: hAGYJ BÉKÉN!!!!! Tyűha, jó a dumád, ki az edződ?
Győztesnek éreztem magam. Haragudtam rá, nagyon!


10 megjegyzés:

  1. Sziasztok,

    hát ez még mindig hatalmas. :D Köszönöm a csütörtök esti jókedvre derítést, jöhetnétek gyakrabban is. ;) (tudom, tudom, de na, még mindig viccesek vagytok, szóval nincs miért aggódni :D) Sok sikert és jó alkotást nektek, ne hagyjátok abba! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves!
      Meglepetésként ért, hogy a kommented olvasható formában, de természetesen nagyon örülünk neki így is, és köszönjük.
      Igyekszünk mostantól kicsit sűrűbben hozni a részeket! :)
      Ölel,
      Lily J. S. & Aria H.

      Törlés
  2. Sziasztok :)
    Hát, igazából így a rész olvasása után még mindig a hatása alatt vagyok, nem is tudom mit írhatnék, sajnos nekem egyetlen fával kapcsolatos poén sem jut az eszembe, de sebaj, ezért írjátok ezt ti és nem én. Kíváncsian várom a folytatást!
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága szerecsendio!
      Igyekszünk a folytatással, köszönjük a kommentedet! :)
      Ölel,
      Lily J. S. & Aria H. xX

      Törlés
  3. "Tyűha, jó a dumád, ki az edződ?" Beszolásnál lefordultam a székről rohadt nagyot alkotatok
    10 oscart nektek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!
      Nagyon szépen köszönjük, örülünk, hogy tetszett! :)
      Ölel,
      Lily J. S. és Aria H.

      Törlés
  4. Nagyon jók még mindig a beszólások,ne aggódjatok.Nagyon várom a következő részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönjük szépen, igyekszünk!
      Ölel,
      Lily J. S. & Aria H.

      Törlés
  5. Nagyon imádom a blogotokat.. Régebben olvastam, aztán egy időre eltűnt előlem, és ahogy most végigolvastam az egészet.. Omg egyszerűen végig röhögtem rajta... Annyira szar kedvem volt egész nap, nem gondoltam hogy valami fel tud vidítani, és mégis. Szóval köszönöm, és siessetek a kövi résszel.. :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves!
      Jaj, el sem hiszed, mennyire jó olvasni az ilyet! Sajnálom, hogy rossz kedves volt, annak viszont örülök, hogy sikerült feldobnunk.
      Igyekszünk.<3
      Ölel,
      Lily J. S. & Aria

      Törlés