2016. augusztus 26., péntek

I'm with the válogatott

Sziasztok!

Fogalmam sincs, hányan fogják a halálomat kívánni, amiért ezt meg mertem írni, de úgy éreztem, muszáj erről is paródiát írnom, mert annyira elszaporodtak a magyar válogatott ficek, mint a galambok a Széchenyi téren. (Aki nem tudná, k.rva sok van.)
Félreértés ne essék, tisztelem Dzsudzsák Balázst (azért őt emelem ki, mert ebben a kis szösszenetben ő kapja a legtöbb savat), és magát a focit is imádom, és a válogatottra is eszméletlenül büszke vagyok. Csak azt tudom mondani, amit a Trollfocin szoktak: ha érzékeny lelkületű vagy, HAGYD EL AZ OLDALT, amíg nem késő.
Akik maradnak, azoknak jó olvasást!
Ölel,

Lily J. S.xX




Sziasztok, a nevem Teás K. Anna, és képzeljétek, a válogatott diabétesze leszek. Úgy érted, dietetikusa? Annyira megörültem ennek a hírnek, hogy leugrottam a kocsmába, hogy lehúzzak pár pálinkat, miközben a háttérben Kis Grófo A nézését meg a járását című színvonalas slágere szól. Rettentően élveztem, hogy az összes kan tekintete rám szegeződött, ugyanis egy olyan rövid ruhát húztam fel, hogy talán még azt is látták az egyedek, mit ettem vacsorára. Boldogan riszáltam a fenekemet, ami természetből adódóan volt nagy, hiszen igazából sose tettem semmit az alakomért, csak egész nap ültem a tévé előtt, és kétpofára faltam a sajtbureszt. Na, de most, hogy kitöltöttem kötelező sallanggal az első bekezdést, térjünk is a lényegre. Hát ki ült a pultnál, mikor éppen lehuppantam az egyik bárszékre, hogy rendeljek egy koktélt? Dzsudzsák Megdögleszakinézetétől Balázs. Azonnal folyatni kezdtem a nyálamat, és közelebb csúsztam a sráchoz.
- Szia, kapitány – kacsintottam rá csábosan, ő pedig megvonogatta a szemöldökét. Ez egy gyönyörű kapcsolat kezdete.
- Ó, helló szépség. Hogy hívnak?
- Anna – közöltem mosolyogva, kivillantva mind a harmincnégy fogamat. Az új beceneved cápa lesz. Matektanárt a csajnak!  - Én leszek a diabéteszetek!
- Parancsolsz? – vonta fel a szemöldökét Dzsudzsák értetlenül. Parancsol, igen. Egy értelmező kéziszótárt.
- Hát tudod… aki megtervezi az étrendet.
- Ó, hegycsúcs – biccentett, igyekezett úgy tenni, mintha értené, miről beszélek. De hát ugyan, egy focistától mit várunk? Nem baj, ha kis butuska, majd ha összejövünk, és lesz tíz gyerekünk, talán lehet olyan okos, mint én. Persze. Köszöni szépen, nem kér ebből.   – Akkor minden nap ütközhetünk. Remélem frontálisan.  – Azzal csábosan kacsintott egyet. Szegény gyerek tikkel, egy ilyen jó társaságban mondjuk csoda, ha nem kap agyérgörcsöt.
- Jaj, Balázs! Hogy te milyen perverz vagy! – fogtam magam, és morcosan felpattantam mellőle az asztaltól, és elindultam, hogy egy másik kan karjaiba fojtsam a bánatom. Szurkoljunk, hogy a fojtást szó szerint értse!
- Szia, cica. Kérsz zsíroskenyeret? – Rögtön tudtam, hogy Böde Dani az, hiába nem volt fogalmam arról, hogy valójában ki ő, és egyáltalán mi köze van a focihoz.
- Jó a dumád – nevettem el magamat. – Inkább egy vállra lenne szükségem, amin kisírhatom magam.
- Hát oszt’ mír’?
- Dzsudzsák megbántott. Egy nyálgép, perverz barom. Pedig nem is helyes. Akkora az orra, mint a Kilimandzsáró.
- Mondj újat – biccentett Böde. – Gyere, szólok Kleinheisernek véletlenül se írd le jól szegény Laci nevét, ő nem érdemli meg, majd ő megnyugtat.
Hevesen kezdtem bólogatni, hiába örültem volna jobban mondjuk a cukipofa Nagy Ádinak, vagy Szalainak. Róluk se tudom, hol játszanak, meg egyáltalán milyen posztot töltenek be, biztos Facebookosat. De mindenki róluk ömleng, szóval véletlenül se lehetnek igazából bűnrondák!
- Szia, KleinheisLer László vagyok.
- Én meg Teás K. Anna – bólintottam egyet. – Szabad kérdeznem, hogy te… mármint… szóval, hol játszol?
- A Werder-Bremenben – biccentett.
- Nem így értve. Hanem, hogy hol állsz a pályán.
- Ja, igen. Jobb szélső vagyok.
- Fasiszta vagy? – szaladt fel a szemöldököm. Kleini megcsóválta a fejét. Ebben a pillanatban odalépett mellém Dzsudzsák, és térdre borult előttem.
- Anna, egyetlenem, bocsáss meg nekem. Én téged szeretlek!
- De nem szerethetsz!
- De Anna, értsd meg, oda vagyok érted!
- De te meg azt értsd meg, hogy nem lehetsz!
- De miért?
- Mert ez még csak az első rész, egyelőre csak csókolj meg!
- Ja, oké.
Ezután a tartalmas párbeszéd után, amiben legalább írásjelek, na meg szóköz volt, ha már a többit kispóroltam belőle a válság miatt, Dzsudzsák felállt – kis huncutok, nem a kis-Dzsudzsák –  és a fülem mögé tűrt egy tincset, mert hát, a csókjelenet e momentum nélkül nem teljes. Aztán közelebb hajolt hozzám, és annak érdekében, hogy tökéletesen elférjünk, oldalra hajtotta a fejét, és szenvedélyesen megcsókolt. Persze nekem elsőre tökéletesen ment a smárolás, hiába nem volt még ezelőtt barátom. Hiszen ugyan már, csak a szende szűz lánykák illenek az ilyen csődörök mellé, mint Dzsudzsi. Ő a kis vadlovam, akit majd be kell törnöm a történet alatt. Én is szívesen betörnék valamit, de azt nem hiszem, hogy megköszönnéd, teáskanna.
A rész pedig itt ér véget, hogy kapjak egy millió „folytit *---* :$$”, meg „imcsi lávcsi, Dzsudzsiiii *---* <3” kommentet. 

29 megjegyzés:

  1. 10/10
    Kapnék még egyszer agy faszt xD
    Imádtam xD :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lily!

    Nagyon megörültem, amikor megláttam a posztod, mert már a 1D ff paródiának is nagy rajongója voltam :D

    "Ebben a pillanatban odalépett mellém Dzsudzsák, és térdre borult előttem.
    - Anna, egyetlenem, bocsáss meg nekem. Én téged szeretlek!
    - De nem szerethetsz!
    - De Anna, értsd meg, oda vagyok érted!
    - De te meg azt értsd meg, hogy nem lehetsz!
    - De miért?
    - Mert ez még csak az első rész, egyelőre csak csókolj meg!
    - Ja, oké."
    ezen a részen égtem ki :"D szegény anyu, azt se tudta, hogy ég-e a ház, vagy jönnek a migránsok :"D

    Kisses
    A.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága April!
      Köszönöm a kedves szavakat, nagy mosolyt csaltál az arcomra. Örülök, ha meg tudtalak nevettetni, igyekszem a továbbiakban is:)
      Ölel,
      Lily.xX

      Törlés
    2. Azon én is szerettem volna hátast dobni, fenomenális vagy ! Fricska a trendeknek!

      Törlés
    3. Hat ez hatalmas xdd Ugy utalom amikor mar az elso reszben akkor szerelem van,hogy a telefonom kepernyoje is piros lesz a szerelem tuzetol xdd

      Törlés
  3. Halihó!
    Szinte sose kommentelek, de úgy feldobtál, hogy muszáj volt! Imádom!

    Üdv: Deleena

    VálaszTörlés
  4. Úristen!!!44!! Imádom Dzudzsit gyorsan kövit *-*-*-*-*
    :DD
    Szia!
    Imádtam! :D Félve kezdtem neki, én is egy focis ff-t írok, de látszott, hogy ezt nem sértésből hanem csak viccként írod, úgyhogy egyáltalán nem volt sértő! (:
    Ugye lesz folytatás? ^^
    Szia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dzsudzsiii :$$$
      Szia!:)
      Köszönöm, hogy nem vetted magadra, tényleg nem azért írom, hogy valakit megbántsak. Természetesen lesz:)
      Ölel,
      Lily J. S.xX

      Törlés
  5. Szia! Huh, ez nagyon ott volt. Ugye lesz folytiiii? ��
    Viccet férre téve, nagyon tetszett ez a kis szösszenet.
    Puszillak : Rowena

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Most talaltam rad. Isteni humorod van :D
    A frontalis utkozes volt a poszt (hegy)csucsa

    Uj kovetot szereztel! :)

    Xx, Bogi

    VálaszTörlés
  7. Folytiiit. Mooost. *o* Bocsi, ez sajnos nem egymillió folyti, de ugyebár válság van...

    Szóval tényleg fergetes humorod van, a paródiád pedig tényleg ízléses, szóval csak így tovább. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem a folytival, nem hagylak titeket Dzsudzsi nélküül :$ :3

      Köszönöm szépen, igyyekszem megtartani eme jó szokásom! :D
      Lily.xX

      Törlés
  8. Szia. Ez nagyon tetszett. csak annyit tudok írni, hogy elismerése.. :). Én is focis blogot írok, de két kevésbé népszerű (a lányok körében) külföldi focistáról, és kb meg is látszik a nézettségen, hogy úgy mondjam, de vannak követőim és kedvtelésből írom. :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen!
      Természetesen ez nem a focis blogok ellen szólt, szimplán meguntam ezt a sok válogatottas történetet, és ez volt a válaszom rá.
      Imádom a külföldi focistás ficeket, nekem is van, és lesz is még jó pár, szóval hajrá! Ne is érdekeljen a nézettség! :)
      Ölel,
      Lily.xX

      Törlés
  9. Szia.

    Szakadtam a röhögéstől, látszik, hogy jó humorod van. Nem olvastam még valami sok focis blogot, nem is igazán érdekel, de a paródiákért odavagyok, itt is imádtam. Úgy látszik gyenge idegzetű vagyok, ugyanis felhúztam magam a lány nevén. Kanna csak én lehetek. :3 A teát meghagyhatja.

    Ölel,
    Kanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök neki, ha sikerült megnevettetnelek, a lány nevéért pedig bocsi, nem akarja elvenni tőled. :p
      Ölel,
      Lily.xX

      Törlés
    2. Én mért nem találtam még rá eddig a blogodra ? Egyszerűen komolyan mondom anyira jól írtad meg !A póén anyira jól érvényesült (már ha mondhatom így) hogy már a hasam is fájt a röhögéstől ! De komolyan áradt a humor a szövegből mint amikor ki őnt a Tisza! Fantasztikus anyit röhögtem hogy szerintem még szegény macska legszívesebben le ütöt volna. Ezért jár a keksz ! :""D

      Törlés
    3. Hát, jobb később, mint soha, tartja a mondás. (Bár, a blogomra nem tudom, hogy ez igaz-e, de azt döntsétek el ti.) Nagyon örülök, hogy sikerült megnevettetnem téged, ez volt a célom :) A keksz pedig még nem ért ide, járhatna gyorsabban ;)

      Törlés
  10. "folytit *---* :$$”, meg „imcsi lávcsi, Dzsudzsiiii *---* <3"
    Ez baromi jó volt! Komolyan! Hihetetlenül humoros, csak gratulálni tudok hozzá! Jót nevettem! Köszönöm, hogy megírtad ezt a csodát! :D
    Ölel: Heather

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, a virágokat az öltözőmbe kérem. ;)

      Törlés
  11. Én csak a legritkább esetben olvasok blogot.
    Még ritkábban kommentelek.

    De aki egy teáskannáról ír, rossz ember nem lehet :DD Hőn remélem, hogy valahogy belekevered Russelt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, köszönöm, hogy engem megszántál egy kommenttel, aranyos tőled. :) #teamteáskanna

      Törlés
  12. Sérültem és megtörtént, amikor hét hónapja a házasságomban nagy probléma merült fel, köztem és a férjem között. olyan szörnyű, hogy a házasság felbontására bírósághoz fordult. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, és már nem szeretett. Tehát kiszállt a házból, és komoly fájdalmakon ment át engem és a gyerekeimet. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy sok könyörgés után visszahozzam, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha nem akart újra látni. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta nekem, hogy a férjem egyetlen módja, hogy meglátogassam a DrIgbinovia nevű helyesírást, mert ő is neki dolgozott. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni a tanácsát. Aztán adta meg az e-mail címet, amit a docigbinovia93@gmail.com a meglátogatott helyesírásról. Így másnap reggel küldtem egy e-mailt a címére, amit adott nekem, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy visszaszállom a férjem a két napot. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem, és elmondott mindent, amit tennem kell. Aztán másnap reggel, így meglepő módon, a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy közölje, hogy jön vissza. Milyen csodálatos!! Tehát így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért a tévedésért és a fájdalomért, amit ő és gyermekeink okoztak. Ettől a naptól kezdve a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, a DrIgbinovia segítségével Így konzultálok veled, ha bármilyen probléma merül fel vele, 100% -os garanciát vállalok, hogy segít neked, hívja, vagy add hozzá őt: Whats-app: +2348144480786 a köszönet Drigbinovia ..!

    VálaszTörlés